vineri, 7 aprilie 2017

Școala altfel

"Şcoala Altfel", privită iniţial ca o săptămână pierdută, a fost un pas spre întărirea relaţiei profesor - elev, în absenţa presiunii clopoţelului, a lecţiei care trebuie parcursă în 50 de minute, a ceasului ce merge prea alert între momentul "Bună ziua, luaţi loc!" şi "Sunteţi liberi, bună ziua!".


Imagini pentru ce este scoala altfelTimp de o săptămână orele normale sunt înlocuite de activități speciale, pe care părinții, elevii și învățătorii le pot stabili împreună.
Activitățile sunt organizate de luni până vineri, iar numărul de ore petrecut trebuie să fie egal cu numărul de ore petrecut în mod normal în sălile de clasă. Elevii care lipsesc de la ”Școala Altfel” vor primi absențe în catalog.
  • Obiective:
  • stimularea curiozității copiilor prin investigarea realității;
  • formarea unei atitudini ecologice responsabile prin exersarea unor deprinderi de îngrijire si ocrotire a mediului, aplicând cunostintele însușite;
  • dobândirea unor deprinderi de a căuta noi informați;
  • dezvoltarea deprinderilor de comunicare;
  • dezvoltarea muncii în echipă.
În ,,Școala altfel" îți dobândești niște abilități, aptitudini, atitudini verificate,exersate,consolidate deci niște competențe formate.
În saptamâna ,,Școala altfel" clasa a IX-a C a avut de vizitat urmatoarele locuri:

  1. Luni: Grădina Botanicăt
  2. Marţi:British Council
  3. Miercuri:Biserica Cuvioasa Parascheva din Iași
  4. Joi:Catedrala "Sfânta Fecioară Maria, Regină" din Iaşi 
  5. Vineri:Palatul Culturii din Iași            

Fotografia postată de Roxana Gavrilas.1.Luni:Grădina Botanică: a avut o istorie zbuciumata, traversand mai mult de un secol pana la admirabilul aspect actual.
Alaturi de alte premiere culturale, prin care s-a remarcat vechea capitala a Moldovei, un loc deosebit il ocupa si infiintarea la Iasi, in anul 1856, a primei Gradini Botanice din Romania, de catre medicul si naturalistul Anastasie Fatu.
Prin aceasta activitate mi-am format niște abilități, aptitudini, atitudini, deoarece am atenționat un prieten să nu arunce ambalaje în natura. Mi-am îmbunătățit cunostintele despre plante şi dezvoltarea competenței de îngrijire a mediului.
2.Marţi:British Council: 
British Council este o instituție guvernamentală a Regatului Unit care reprezintă cultura britanică în toată lumea. Țelul instituției este promovarea culturii Regatului Unit în alte țări și colaborarea în domeniile culturii și învățământului. 
La această instituție mi-am îmbogățit cunoștințele despre Limba englezadespre Regatul Unit şi dezvoltarea abilității de a lucra în echipă.Când am ajuns la British Concil am vorbit cu o doamna despre Limba engleză și s-a organizat un concurs despre Regatul Unit, și am caștigat concursul. 
3.Miercuri:Catedrala Mitropolitană din Iaşi:
Imagini pentru catedrala mitropolitana iasiCatedrala Mitropolitana din Iasi, unde sunt pastrate Moastele Sfintei Cuvioase Parascheva, a fost ridicata pe locul altor doua biserici, mai vechi, Biserica Alba Biserica Stratenia. La această instituție mi-am îmbunătățit cunoștințele despre religie. 
4.Joi:Catedrala "Sfânta Fecioară Maria, Regină" din Iaşi:
Imagini pentru biserica romano-catolica iasiCatedrala "Sfânta Fecioară Maria, Regină" din Iași este o biserică romano-catolică construită în perioada 1992-2005 în municipiul Iași, cu rolul de a servi drept catedrală episcopală. Ea se află situată pe Bd. Ștefan cel Mare nr. 26.
La această instituție de cult mi-am îmbunătățit cunoștințele despre o altă religie. Totul a fost foarte frumos, deoarece eu nu am mai fost acolo pana acum, fiind profund impresionat de obiceiurile crestinilor romano-catolici.
5.Vineri: Palatul Culturii din Iaşi:
Fotografia postată de Roxana Gavrilas.Fotografia postată de Roxana Gavrilas.Palatul Culturii din Iași este o clădire emblematică, construită, în perioada 1906 - 1925, în perimetrul fostei Curți Domnești medievale moldovenești, pe locul fostului Palat Domnesc.
La această instituție mi-am îmbogățit cunoștințele despre istoria românilor. Mi-am dobândit o abilitate, cea de atenție distributiva, dezvoltandu-mi concentrarea asupra unui subiect anume.





Se afișează 1490949025108.jpg



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu